Biegi dzieci

IV Bieg Mikołajkowy - biegi dzieci i młodzieży

1. Biegi odbędą się 2 grudnia 2017 od godziny 9:50 nad jeziorem Strzeszyńskim

2. Trasa biegów przebiega w lesie nad jeziorem Strzeszyńskim.

3. Zgłoszenia elektroniczne przyjmowane będą do 26 listopada 2017 godz.23:59.

4. Opłata startowa w biegach dzieci i młodzieży wynosi:

Pakiet w wersji A 20 zł

Pakiet w wersji B (można zakupić do 13 listopada) - pamiątkowa koszulka techniczna 15 zł + pakiet A

5 zł od każdego zgłoszonego zawodnika przekazane zostanie dla dzieci z domu dziecka w Wągrowcu

5. Jedynym ograniczeniem zgłoszeń dzieci jest termin zapisów elektronicznych 26 listopada 2017 godz.23:59 w dniu zawodów zgłoszenia nie będą przyjmowane

6. Dzieci zgłaszają rodzice lub opiekunowie - wypełniając formularz zgłoszeniowy i zgodę rodzica lub opiekuna na udział dziecka w biegu

7. W pakiecie startowym dzieci otrzymują numer startowy z chipem do pomiaru czasu, czapkę Mikołajkową, a na mecie medal (dokładnie taki sam jak w biegu dla dorosłych), gorący napój i posiłek regeneracyjny (ciepła zupa)

8. Biegi odbędą się w następujących kategoriach wiekowych:

09:50 - start biegu 200m (dziewczynki w wieku 4 lat i młodsze) - rocznik 2013 i młodsi

10:05 - start biegu 200m (chłopcy w wieku 4 lat i młodsze) - rocznik 2013 i młodsze

10:20 - start biegu 200m (dziewczynki w wieku 5-6 lat) - roczniki 2011-2012

10:30 - start biegu 200m (chłopcy w wieku 5-6 lat) - roczniki 2011-2012

10:40 - start biegu 600m (dziewczynki w wieku 7-9 lat) - roczniki 2008-2010

10:50 - start biegu 600m (chłopcy w wieku 7-9 lat) - roczniki 2008-2010

11:00 - start biegu 800m (dziewczynki w wieku 10-12 lat) - roczniki 2005-2007

11:10 - start biegu 800m (chłopcy w wieku 10-12 lat)-  roczniki 2005-2007

11:20 - start biegu 1500m (młodzież w wieku 13-15 lat) - roczniki 2002-2004

9. W poszczególnych kategoriach wiekowych nagrodzona zostaje pierwsza trójka osobno chłopcy i dziewczynki.

10. Warunkiem sklasyfikowania pierwszej trójki chłopców i dziewczynek jest samodzielne pokonanie trasy. Jeśli dziecko zostanie przez rodzica przeniesione, pchane, ciągnięte podczas biegu i w rezultacie zajmie 1, 2 lub 3 miejsce zostanie zdyskwalifikowane.

11. Dekoracje biegów dzieci i młodzieży odbędą się bezpośrednio po każdym biegu.

12. Pomiar czasu odbędzie się za pomocą chipów elektronicznych w numerze startowym.

13. Odbiór pakietów startowych:

- 28-30 listopada (wtorek, środa, czwartek) w godz. 16:30-19:30 (Szkola Podstawowa i Gimnazujm Akademickim Da Vinci na ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań)

- 1 grudnia (piątek) w godz. 11:00-19:00 (Szkola Podstawowa i Gimnazujm Akademickim Da Vinci na ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań)

- 2 grudnia (sobota) nie będzie możliwości odbioru pakietów startowych (wyjątek przyjezdni zawodnicy za zgodą organizatora)